- Regulamin określa zasady korzystania z Platformy, świadczenia usług przez Firmę Atlas Relacji, z siedzibą poda adresem: Stefana Batorego 16/207, 02-591 Warszawa, zawierania Umów sprzedaży oraz wskazuje na prawa i obowiązki Użytkownika.
- W celu korzystania z usługi Użytkownik zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
- Szkolenia stanowią własność intelektualną firmy Atlas Relacji i objęte są ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Sprzedaż szkolenia prowadzona jest przez firmę Atlas Relacji w ramach działalności nierejestrowanej.
- Z firmą Atlas Relacji można się skontaktować poprzez email pod adresem: atlasrelacji@gmail.com. Adres korespondencyjny: Stefana Batorego 16/207, 02-591 Warszawa.
- Użytkownik nabywa Szkolenie zawierając Umowę sprzedaży za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
- Warunkiem zawarcia Umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
- Umowa sprzedaży zawarta jest w momencie dokonania płatności za Szkolenie.
- Dla zawarcia Umowy sprzedaży, Użytkownik zobowiązany jest podać swoje imię, nazwisko, adres zamieszkania i adres e-mail oraz dokonać płatności w sposób wskazany na Platformie.
- System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437 .
- Z momentem zawarcia Umowy sprzedaży Użytkownik uzyskuje dostęp do wybranego przez siebie i opłaconego Szkolenia, zaś na podany przez niego adres e-mail wysyłane są dane (login i hasło), za pomocą których może się on następnie zalogować do Platformy tworząc bezpłatne konto Użytkownika.
- Firma Atlas Relacji może wprowadzać czasowe promocje sprzedaży polegające na obniżeniu ceny poszczególnych Szkoleń lub ich sprzedaży w pakietach. Sprzedaż promocyjna może być związana ze szczególnymi warunkami korzystania z Usługi, o których firma Atlas Relacji informuje na Platformie.
- Umowa sprzedaży może być także zawarta przez osobę, która nie może dokonać czynności wskazanych w ust. 2-4 powyżej. Wówczas powinna ona wysłać zamówienie szkolenia na adres atlasrelacji@gmail.com. W zwrotnej wiadomości e-mail osoba taka otrzyma dane do dokonania płatności. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym firma Atlas Relacji, stosuje się ust. 6.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Użytkownikowi treści zawieranej Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Użytkownikowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 6 powyżej, zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy na odległość w rozumieniu art. 21 ustawy o prawach konsumenta oraz fakturę. Użytkownik w ramach swojego konta ma również dostęp do historii złożonych przez siebie zamówień.
Instrukcja i zasady korzystania z usługi
- Zakupione przez Użytkownika Szkolenie jest dostępne dla Użytkownika przez okres 1 roku (12 miesięcy) od zawarcia Umowy sprzedaży.
- Użytkownik może uzyskiwać dostęp do Platformy i logować się z maksymalnie 2 różnych urządzeń końcowych.
- Użytkownik może korzystać ze Szkolenia poprzez kliknięcie w link podany w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup lub poprzez wybór Szkolenia na koncie. Szkolenie jest udostępniane w formie transmisji cyfrowej. Użytkownik nie ma możliwości pobrania Szkolenia na swoje urządzenie końcowe.
- Szkolenie jest udostępniane w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i jest zgodne z Umową sprzedaży przez cały okres jego dostępności dla Użytkownika. Firma Atlas Relacji poinformuje o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności szkoleń z Umową sprzedaży, a Użytkownik powinien wówczas zainstalować tę aktualizację w rozsądnym terminie, w szczególności w czasie wskazanym przez firmę Atlas Relacji. Jakiekolwiek zmiany w Szkoleniach, inne niż niezbędne do zachowania zgodności Szkoleń z Umową, mogą być wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach. Użytkownik zostanie poinformowany z wyprzedzeniem o wprowadzanych zmianach.
- Jeżeli Użytkownik nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez firmę Atlas Relacji zgodnie z ust. 4 powyżej, firma Atlas Relacji nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści Szkolenia z Umową sprzedaży wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
- poinformował Użytkownika o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
- niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez firmę Atlas Relacji.
- Użytkownik nabywa Szkolenie wyłącznie dla własnego użytku prywatnego jako konsument lub jako przedsiębiorca na prawach konsumenta. Jakiekolwiek wykorzystanie, w tym upowszechnianie, kopiowanie, wprowadzanie zmian oraz udostępnianie Szkolenia osobom trzecim, indywidualnie lub publicznie, odpłatnie albo nieodpłatnie, uprawnia firmę Atlas Relacji do odebrania Użytkownikowi dostępu do Szkolenia, żądania zwrotu zapłaconej ceny, a także dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody na zasadach ogólnych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia usług oraz w celu ochrony zgromadzonych danych, firma Atlas Relacji podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące ochronie zamieszczonych na Platformie materiałów oraz przechowywanych danych przed pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione. Użytkownik winien jednak mieć świadomość, że korzystanie z usług świadczonych przez sieci informatyczne zawsze wiąże się z ryzykiem, m.in. poniesienia szkody przez działanie złośliwego oprogramowania, ataków socjotechnicznych i hakerskich. Firma Atlas Relacji rekomenduje, by Użytkownik zaopatrzył urządzenie, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował.
- Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania Niedozwolonych Treści;
- korzystania z Platformy w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- korzystania z Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla firmy Atlas Relacji,
- korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Firma Atlas Relacji jest uprawniony do monitorowania i Moderowania Treści. Firma Atlas Relacji nie używa narzędzi służących do automatycznego Moderowania treści.
- Firma Atlas Relacji umożliwia Użytkownikom zgłaszanie obecność Niedozwolonych Treści w Platformie. Do zgłaszania Niedozwolonych Treści stosuje się odpowiednio postanowienia §6 Regulaminu dotyczącego Reklamacji, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.
- W zgłoszeniu Użytkownik jest zobowiązany podać:
- dokładną elektroniczną lokalizację Treści w postaci bezpośredniego linku URL do Treści,
- przyczyny uznania Treści za Niedozwoloną Treść;
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- W razie powzięcia informacji o Niedozwolonych Treściach firma Atlas Relacji podejmie stosowane działania mające na celu ich Moderację. W razie powzięcia jakichkolwiek informacji dających podstawę do podejrzenia, że popełniono lub może dojść do popełnienia przestępstwa firma Atlas Relacji zgłosi ten fakt do odpowiednich organów ścigania.
- Jeśli firma Atlas Relacji dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z Użytkownikiem, który umieścił Niedozwoloną Treść, powiadomi go o dokonanej Moderacji. Powiadomienie zawiera co najmniej wskazanie podstawy umownej i/lub prawnej, na której firma Atlas Relacji opiera swoją decyzję.
- Użytkownikowi, który umieścił Niedozwoloną Treść, przysługuje prawo odwołania od decyzji firmy Atlas Relacji, o której mowa w ust. 13 powyżej. Do składania odwołania postanowienia, §6 Regulaminu, stosuje się odpowiednio.
- Firma Atlas Relacji nie ponosi odpowiedzialności za okresową niedostępność Szkolenia, wywołaną przez czynniki obiektywne, w tym siłę wyższą, awarie techniczne czy też związaną z czynnikami leżącymi po stronie dostawców usług informatycznych. Firma Atlas Relacji nie ponosi odpowiedzialności za straty lub utracone korzyści spowodowane wystąpieniem awarii technicznej. Firma Atlas Relacji zastrzega sobie prawo do celowego, przejściowego zaprzestania świadczenia usługi ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją Platformy lub do innych koniecznych przerw technicznych. Firma Atlas Relacji dokłada wszelkich starań ku temu, by dostęp do Szkolenia był trwały i niezakłócony.
- Firma Atlas Relacji zastrzega sobie prawo do przeniesienia praw do Platformy na inny podmiot oraz podjęcia wszelkich innych dozwolonych prawem czynności związanych z Platformą, z tytułu których Użytkownikowi nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec firmy Atlas Relacji, co nie wyłącza ani nie zmienia praw Użytkownika wynikających z Umowy sprzedaży i Regulaminu.
- Dla prawidłowego korzystania ze Szkolenia, Użytkownik powinien zadbać o aktualną wersję posiadanego oprogramowania. Firma Atlas Relacji zaleca stosowanie przeglądarek Firefox i Chrome.
- Usunięcie konta wiąże się z utratą dostępu do wszystkich bezpłatnych i płatnych funkcjonalności Platformy, w tym do Szkoleń.
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi w odniesieniu do umów o dostarczanie Szkoleń, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez firmę Atlas Relacji o utracie prawa odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a firma Atlas Relacji przekazała Użytkownikowi potwierdzenie zawarcia umowy w formie e-mail zgodnie z § 3 ust. 6 Regulaminu.
- Użytkownik po opłaceniu Szkolenia, otrzymuje do niego od razu dostęp, gdyż firma Atlas Relacji spełnia świadczenie natychmiast po otrzymaniu płatności i w ten sposób Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy. Szkolenie jest udostępnione w formie transmisji cyfrowej. Nie jest to towar lub usługa na materialnym nośniku, który można po prostu zwrócić. Użytkownik jest proszony o rozważny i przemyślany zakup.
- Firma Atlas Relacji ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Szkolenia, który istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Szkolenia z Umową sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Szkolenia, istniał w chwili ich dostarczenia.
- Domniemanie określone w ust.1 powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których firma Atlas Relacji poinformowała go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;
- Użytkownik, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy sprzedaży o obowiązku współpracy z firmą Atlas Relacji, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Szkolenia z Umową sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika, nie wykonuje tego obowiązku.
- Reklamacje należy kierować mailowo na adres e-mail: atlasrelacji@gmail.com, lub listownie poda adres: Stefana Batorego 16/207, 02-591 Warszawa.
- Firma Atlas Relacji zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego Użytkownika. W tym też terminie zostanie udzielona odpowiedź na reklamację.
- W zakresie reklamacji Użytkownik może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności Szkolenia z Umową sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od Umowy sprzedaży w wypadku reklamacji, firma Atlas Relacji może mu uniemożliwić dalsze korzystanie ze Szkolenia, w szczególności poprzez uniemożliwienie dostępu lub zablokowanie konta.
- Firma Atlas Relacji oraz współpracujący z nim twórcy i wykonawcy dokładają wszelkich starań, aby prezentowany w Szkoleniu materiał miał charakter profesjonalny i był jak najbardziej pomocny w poznaniu podstaw danej dziedziny edukacji, jednakże Firma Atlas Relacji nie gwarantuje efektów nauki. Sukces w każdej dziedzinie jest wynikiem pracy i systematycznych wysiłków, pod który szkolenie ma za zadanie kłaść podwaliny.
- Firma Atlas Relacji podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Platformy, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć bez zbędnej zwłoki, w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkowników.
- Użytkownik może zgłaszać wszelkie nieprawidłowości oraz przerwy w funkcjonowaniu Platformy oraz w dostępie do Szkolenia na adres e-mail: atlasrelacji@gmail.com.
Ostrzeżenia o zawartości prezentowanych materiałów
Szkolenie pt. „Atlas Podrywu” zawiera słownictwo przez niektórych uznawane za wulgarne lub obraźliwe i z tego powodu jest nieodpowiednie dla odbiorców poniżej 12 roku życia, jak również może być nieodpowiednie dla innych młodych odbiorców oraz osób wrażliwych.
Promocja „Gwarancja satysfakcji”
- Firma Atlas Relacji, do odwołania wprowadza promocję, na mocy której Użytkownikowi nabywającemu Szkolenie w okresie jej obowiązywania, przysługuje prawo żądania zwrotu uiszczonej ceny, jeżeli uzna, że Szkolenie nie spełnia jego oczekiwań.
- Prawo żądania zwrotu ceny może być zrealizowane w terminie 14 dni od daty zakupu szkolenia lub 14 dni od daty otrzymania dostępu do Szkolenia
(w przypadku zakupu w przedsprzedaży). - Promocja obejmuje wybrane Szkolenia, zgodnie z informacją zawartą na Platformie.
- Zwrot uiszczonej ceny nastąpi w ciągu 30 dni od daty złożenia prośby o zwrot. Zwrot następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność.
- Firma Atlas Relacji zastrzega sobie prawo odwołania promocji w każdym czasie, jak i zmiany jej warunków.
- Firma Atlas Relacji może umożliwić zakup Szkolenia, które nie zostało jeszcze wyprodukowane.
- Użytkownik, który zdecyduje się na zakup Szkolenia, za określoną w umowie cenę, nabywa prawo do otrzymania dostępu do Szkolenia na warunkach określonych w Regulaminie, w momencie, w którym film szkoleniowy zostanie ukończony.
- Po upływie 3 miesięcy od dnia dokonania zakupu, Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy za zwrotem uiszczonej ceny.
- Przed ukończeniem Szkolenia, firma Atlas Relacji może odstąpić od jego produkcji i w ten sposób odstąpić od obowiązku zawarcia umowy. Użytkownikowi nie przysługują z tego tytułu wobec firmy Atlas Relacji żadne inne roszczenia poza prawem do otrzymania zwrotu uiszczonej ceny.
- Regulamin wchodzi w życie 08.08.2024 roku.
- W razie zmiany koncepcji prowadzenia Platformy, udostępniania Szkoleń lub wystąpienia innych ważnych przyczyn firma Atlas Relacji zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 3 dni od umieszczenia zmienionego Regulaminu na platformie. O zmianie Regulaminu firma Atlas Relacji może dodatkowo zawiadomić Użytkownika drogą elektroniczną na adres zapisany w koncie Użytkownika. Dalsze korzystanie przez Użytkownika z Platformy po wejściu w życie zmiany Regulaminu, jest równoznaczne z wyrażeniem przez tego Użytkownika zgody na zmienioną treść Regulaminu.
- Firma Atlas Relacji dąży do polubownego załatwienia wszelkich ewentualnych sporów wszczętych przez Użytkownika i zachęca do zgłaszania uwag, zobowiązując się do ich merytorycznego rozpatrzenia i w razie możliwości, uwzględnienia.
- Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy firmą Atlas Relacji a Użytkownikiem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zostaje poddane sądom właściwym sądom powszechnym.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.